-

jag vill sova. jag har ont. jag lever förtillfället i musiken. jag har ont. jag andas inte. jag vill utomlands. jag vill bli kramad. jag vill få kärlek. jag vill inte springa. jag vill sitta still. jag är louise. jag tycker om jack johnson. jag kan klara av allt. jag är kreativ. jag vill sova. jag har ont. jag lever förtillfället i musiken. jag har ont. jag andas inte. jag vill utomlands. jag vill bli kramad. jag vill få kärlek. jag vill inte springa. jag vill sitta still. jag är louise. jag tycker om jack johnson. jag kan klara av allt. jag är kreativ. jag vill sova. jag har ont. jag lever förtillfället i musiken. jag har ont. jag andas inte. jag vill utomlands. jag vill bli kramad. jag vill få kärlek. jag vill inte springa. jag vill sitta still. jag är louise. jag tycker om jack johnson. jag kan klara av allt. jag är kreativ. jag vill sova. jag har ont. jag lever förtillfället i musiken. jag har ont. jag andas inte. jag vill utomlands. krama mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom utenlands, jeg vil kramma deg. theo

2009-12-06 @ 03:37:15
Postat av: johanna

jag vill krama dig, åh så hårt. jag vill

2009-12-07 @ 00:26:18
URL: http://aktuelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0