Last Christmas!

George Michael kväll
Theodors önskan är uppfylld

Jag sitter här och nynnar glatt till musiken. Min vackra bror har jag vid min sida. Alice är hemma. Och jag inser att jag påverkas så mycket av vad som händer mig, humörmässigt. Nyss var allt pest, nu är allt som när man var barn. Problemfritt.



Fredagen den 15 Januari kl 06:15 sitter jag på tåget mot Oslo. Det gör mig också himla glad. Något att längta till, något att se fram emot, det är viktigt för mig. Man kan väll inte önska sig något annat än att se en ljus tid framför sig, nice nog.

Julhandlandet är snart över. Ska bli skönt att känna sig färdig, de sker inom kort. Få tid att bara lyssna lugnt på den julmusik man vill höra och andas in vinterkyla och le.

Måndagkväll. Tack för mig
//Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0