I would die in ecstasy

Norah Jones musik är den musiken som får äran att spelas i mina öron denna kväll. Det är måndag. Jag är som en stilla bäck.

Julshower är över och jullovet har startat för både för mig och mina elever. Härlig känsla, men av någon anledning saknar jag dem redan. Även fast jag har tyckt att dem varit de värsta jag vet vid vissa tillfällen, förlåt men sanningen är sann. Jag skulle vilja skrika ut alla deras namn för hela världen, så alla vet att jag tänker på dem.
Det är likadant med ditt namn, jag tänker på dig.

Frågor och musik snurrar i mitt huvud förtillfället. Jag vet varken in eller ut, ja eller nej. Jag vill inte veta, jag är inte redo för ett ärligt svar som är klarare än någonsin från mig själv. Jag låter de snurra ett tag till, de lugnar sig.


//Lo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0