Din egen vei

Vad hände med att jag skulle jobba? Jag måste ju jobba.
De dagar jag sagt att jag kan har dem inte ringt. De dagar jag inte sagt något har de ringt och skickat sms hej vilt. Va? Jag måste ju ha money och detta förbannade samtal! Har ju legat hela morgonen och kollat på mobilen var och varannan minut, ska vi kalla de bra sömn? Lugn sömn.

Nu har jag precis ätit upp de jag ätit, ibland händer de också. Tjockpankaka! och kaffe, mmmmmmm. Min dag fortsätter med musiklyssnande, en dusch, läsa lite bok, sen träffa fantastiska Alexander. Ingen träning ikväll, vilket är jätteskönt, för jag  har träningsvärk i vaderna, låren, rumpan och ryggen, plus att jag har blåsor under båda stortårna så raska steg är inte någon jag föredrar förtillfället.

http://svtplay.se/v/1792541/lilla_melodifestivalen/mgp_nordic_2009
Där har ni MGP Nordic. Om ni har tid, titta på hela, faktiskt - jättebra artister iår. 
Mina favoriter är Ulrik och Jørgen!

Hejsålänge!
//Lo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0