Akta levern

Söndag. Jag är trött, jag är tung och gråtfärdig. Jag är ett barn just nu, men som tappat sin fantasi. Sova skulle vara fint.

Alice födelsedag var igår, undra hur många gånger jag sagt de nu. Det var trevligt.

Idag har mina kids uppträtt och varit superduktiga! Jag är så stolt, och dem är fantastiska. Jag älskar att jag är så skitso just nu. Men, iallafall. Jag har burit min kropp som levt på 5 timmars sömn och kidsen har gett mig så mycket energi att den dipp jag har just nu är något jag aldrig upplevt.
Nu ska jag äta middag och sen ska jag sova, jag ska försöka med min fantasilösa hjärna låtsas att jag är törnrosa. Kommer du och kysser mig då?


//Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0