9 miljoner människor förvandlas till fästingar

Trött/fin dag. Mötte Alice i stan ju. Underbart att få träffa henne. Eftersom vi jämt är med varandra så blir de konstigt när vi inte ses på såhär länge. 8 dagar. Mitt turnummer, så de kanske betyder något ändå? Något bra.

Jag träffade också Liisa, vi åt lunch och hann snacka lite innan jag blev konstigt trött och ville åka hem. Egentligen inte så konstigt iochmed att jag varit på stan tre dagar i rad. Men vi bestämde att vi ska ses en annan dag, ta en fika och hinna prata utan gäspningar som avbryter.



Nu tänkte jag läsa. Sen sova i tid!
Ska på spinningpasset imorgon som börjar kl 11:00. Om jag lägger mig om en halvtimme så hinner jag sova nio timmar, nice nog.
Godnatt
//Lo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0