1 2 3 4 Jag är en partymyra

Inget jobb idag heller. Har hoppats, både igår och idag. Jag får nöja mig med måndagen jag fick med underbara barn på ett dagis i Ulvsunda. Finns ju faktiskt värre saker, som tillexempel: Att inte hitta randiga strumpor? eller vad säger du Johanna? Nu ler jag.

Idag ska jag och Philip till de centrala Stockholm och handla julklappar. Iallfall Philip, han har ju pengar, inte jag. Jag har spärrat mitt kort och beställt nytt, som kommer hemskickat om 4-5 vardagar, vilket betyder att jag kommer få de på måndag, lite smått panik över de faktiskt. Som sagt, finns värre saker.

Tänkte be er om en tjänst. Jag vet nog allt att jag har ca. 30 pers som besöker min blogg dagligen, känn dig träffad. Och nu vill jag faktiskt att ni kommenterar!
Jag har ju börjat ha musiktema-dagar. Jag vill att ni kommer med förslag om teman som jag ska följa, skriv gärna datum också så blir de ännu roligare. Det kan vara en viss gengre, en artist, ett band.. ni förstår. Kör bara.


//Lo

Kommentarer
Postat av: n.

WESTLIFE! ... Förstår inte riktigt vad man ska göra :D Men jag kommenterar iallafall! <3

2009-12-16 @ 19:23:50
URL: http://rydellnicole.blogg.se/
Postat av: lo

du gör helt rätt nicole!

westlife ska skrivas upp på listan, tack.

puss

2009-12-16 @ 19:43:38
URL: http://louielo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Bruce Springsteen.

Speciellt Thunder Road och The River. :)

2009-12-17 @ 17:14:06
Postat av: nadia

alexi murdoch! han är fin han

2009-12-17 @ 18:56:05
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0