Pingpling



Klockan är 4, jag sitter och hoppas du mår bra.
Jag mår bra. Planer om att jobba i Norge ett halvår, utbilda mig till bartender i Thailand i vinter och skaffa körkort i vår, avslutningen glida till USA och vara aupair i ett år. Låter inte detta hur bra som helst? Bara bort och ha de så bra som möjligt. Med underbara.

Idag har jag. Eller kan börja med igår. Picknick med finaste Agnes & Johanna, vi åt massa. Pastarätt med bröd och tzatisiki. Låg och tittade på stjärnan och var höga på livet. Sen gick vi hem och bjöd över Johannas lillebror m. kompis och spelade guitarhero till 2 på natta. Jag somnade sedan mycket gott i min säng.
Idag vaknade jag runt halv12 och fixade frukost till tjejerna. Solens värme förde oss ut i trädgården med vajjande musik i bakrunden.

Nu är jag varm.
Ska vara hemma hela kvällen och bara mysa.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0