i've been throwing things around



Tillbaka.
Mitt största fan, Johanna - jag ber om ursäkt att jag inte uppdaterat på ett tag. Här är jag. Ny (duschad). Sen ni andra har förstårs väntat länge ni med. Skicka er adress så ska ni få en blomma.


Dagen fylld av .. allergichock?
Pluggande, filmtittande, ambulansåkande, bårliggande, sömn. Jag är allergisk mot alvedon, har det konstaterats tydligen. Iallafall enligt mig. Har hänt förut, men det var under en tid då jag fick allergichocker tre gången i månaden, en mycket skör period helt enkelt. Så jag trodde det skulle fungera nu, men inte gjorde de de.

Imorgon ska jag upp kl 08:00, äta en stadig och näringsrik frukost, sen plugga matte. Jobba lite mellan 13:30-16:30. Plugga lite till. Kolla Familjen i kungsträdgården är också en plan för morgondagen/kvällen. Träna vill jag ju också? Svårt att klämma in. Äh de löser sig.
Nu ska jag sova. Hoppas ni mår bra.
Jag saknar Alice. Jättemycket. Jag vill att hon kommer hem nu.

pusspuss




Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Hejsan, vad händer när du får dina allergichocker?

2009-08-14 @ 13:49:06
Postat av: lo

kliar i öronen och alla luftvägar. hela kroppen sväller upp. det börjar me prickar över hela kroppen men övergår mycket snabbt till heltäckt av rött. läpparna svullnar. varm/fryser.. darrar, ja. kli i hårbotten och i handflatorna.

sen går allt de över på ungefär 4-7 timmar.



2009-08-16 @ 20:33:32
URL: http://louielo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0