Dag 1



Godmorgon vackra
Väntar på mitt thaite som ska stå och dra tre minuter. Min hals börjar bli bättre, men ett snäpp till skulle inte skada. Uppe med tuppen, perfekt. Johanna sov här och skulle upp tidigt för att åka och jobba. Chans att sätta igång med pluggandet, börjar dra ihop sig nu vetdu (prov). Idag är det naturkunskap som gäller, inte något att hurra för men livet har ju sina små brister och det är inte alltid lätt-när det är svårt. SÅ allvarligt är det ju inte nu som de låter, men kanske inte de roligaste att göra en tisdag som denna. Skulle ju hellre vilja sätta mig ute i solen och bara lyssna på musik eller hänga med någon, äta glass, käka, vore ju schysst. Men ikväll ska jag faktiskt på bio, med familjen. Ja, vi är väldigt svenska av oss. Familjen! Wuhuu!

Schemat är skrivet och dagen är planerat och uppdelad som fina små apelsinklyftor. Nu ska jag fortsätta. Fixa tet som nog har dragit i tre nu.


Vi hörs sen. Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0