ballongen pyser, har nån tejp? eller funkar ens det


kärlek står mot kärlek och åska är på gång
jag har ont i huvudet, jag springer baklänges
det är inte lika jobbigt när man är såhär anfådd

jag vill vara där så fort som möjligt, nu
det vill du med, springa en genväg, ramla
lyssna och se, uppleva och minnas.
inte förlora

ur min mun kommer orden: bästa vän
en sån som går på en bro, snackar en jävla massa skit
du ringer och gråter, sen blir du arg.
jag tror du var rädd. jag vet inte

bussbyte nr 421. jag är hos dig
sålänge du är hos mig
sålänge du leder mig när jag förvandlats till en zombie
sålänge vi håller varandras händer när regnet envist försöker skilja dem åt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0