Slavs + Premiär + Stepentium



Hej kära ni!

Johanna (dans), Jonas (musik), Freddy (teater), Henrik (teater), Jag (dans), Michael (teater), Victor (musik) och August (teater) har blivit valda till nästa års "SLAVS" vilket betyder att vi kommer hålla i dessa samlingar vi har på Södra Latins Gymnasium, på fredagar mellan 10:30-11:00 som hela skolan är välkommna på. Det kommer bli jätte skoj, tror jag, och hoppas på. Vi är en bra grupp som kommer fungera bra ihop. Vi är kreativa och skojsiga allesammans så detta kommer bli succé mina vänner. Alla är självklart bjudna till samlingarna på fredagarna, vilken skola man än går i, så kom! Det kommer bjudas på massa roliga saker, vi ska redan börja planera i sommar.

Över till något annat.
Premiär på Vasateatern igår. Den gick kanske inte sådär super bra, första halvan gick bra, resten va snudd på katastrof. Men idag är en ny dag, nya friska tag och kanske med lite mer självförtroende.
Linnéa, den strålande, fick stependiumet. Jag visste att det var hon, hon är fantastisk, det var hon verkligen värd. Grattis Linnéa!


Nu ska jag repa. Ha en bra dag, solen skiner ju!
Pkursasm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0