Såja



Hej alla katter

Idag är en dag, dagen heter söndag, vad innebär det? jo, balett, jazz och kanske hiphup, men denna söndag orkar jag inte göra nånting, jag vill bara krypa ihop under ett varmt täcke med knäna tätt till hakan och lyssna på någon harmonisk musik, kanske denna:
Yesterday - Beatles

Igår var jag i tanto med några kompisar, det var väll trevligt, tur att jag hade med mig en filt. Jag stötte på en massa roliga människor påvägen hem, kvällens höjdpunkt, hemfärden.
Snackade med några morsor som inte hade kommit in på något ställe för att dem var för fulla och köpte sen en fanta för att tänka tillbaka på julen? En kille som repade skons undersida för att inte halka, och ett par som dunkade musik och frågade om dem fick prataja med mig, riktigt charmig kväll må jag säga.

Nu ska jag kila iveg, men ha en förtjusande dag, kväll och natt allesammans
Kram och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0