Kaitlyn Conley



Tisdag: Provning av kläder 16:00, Egen reptid till 19:00, sen scenrep? (oklart)
Onsdag: Johanna fyller år. Rep kl 17:00-20:00
Torsdag: Föreställning med teatern, Rep kl 15:30-16:30, Genrep kl (?)
Fredag: Premiär 19:00
Lördag: Föreställning 19:00
Söndag: Föreställning 14:00 och 19:00
Måndag: Föreställning 19:00
Tisdag: Föreställning 19:00

Dagarna går så snabbt nu för tiden, hinner knappt blinka, sen så är det en ny dag, och framförallt nya tag. Mer sömn skulle kanske underlätta. Jag har inte heller någon aptit, och det är väldigt dumt att det är så, för nu när det är så mycket behöver jag massor av energi, vilket jag inte får. Det är knepigt dethär med träning-skola-mat-sömn, är liksom inte så lätt att hantera och följa som det ska när allt kommer som en smäll.
Men vafasan, egentligen ska jag inte klaga, det är ju bara för att jag har en blogg som jag snackar en massa skit? Såhär är det ju jämt, allt ligger i slutet av vårterminen, det har ju alltid varit så.
Nu ska jag vara tyst, ni också, för nu ska ni få se ett vackert danssolot framfört av Kaitlyn Conley.
Varsågod o njut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0