In The Waiting Line



Hojhoj!

Jag såg ena snookkillen (Daniel Adams-Ray) på tunnelbanan imorse, han tittade på mig! deni! ville bara inleda med det, hah det var väll kul att höra.

Jag mår konstigt idag, har inte varit på topp alls, inte ett dugg. Jag har varit trött seg och sur. Det är jobbigt när man är medveten om det men inte kan göra något åt det, utan det bara är så... hmm, mysterium. Vädret har ju ändå varit jätte fint idag, förstår inte vad som händer i mig.

Premiär idag iaf, DET gick strålande bra, långt över förväntningarna. Nu är det bara å se till att alla andra föreställningar blir bättre och bättre för varje gång, det kan kännas skönt. Fick åka hem på tunnelbanan med all sminkning, det var ju kanske inte det roligaste, stötte på någon hög kille som frågade ut mig om varför jag såg ut som jag gjorde, dvs. svart på övre halvan av ansiktet och vit på den andra, ja affishen visar ju de mesta.

Juste, jag tänkte på en till sak. Vi hade "elevledd-träning" idag på gymnastiken, som leddes av Emma, Katarina och Ellen, fina bruttor. Det var en rolig lektion som gjorde succé. Strechen och avslappningen i slutet leddes av Ellen och musiken under dessa delar var fantastisk, musik av "zero 7" och därför tänkte jag bjussa på lite musicá av dem, le o lär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0