Hejja Hejja



Tjo
Idag är dagen grå, men jag behöver faktiskt inte fler grå dagar nu så jag förstår inte varför det är såhär. Gummistövlarna har varit i högsta hugg senaste dagarna, tillochmed har tjocka stumpbyxor under byxorna varit aktuellt. Det är förtusan Maj? Då ska man springa runt med korta shorts och le, lyssnar på musik och träffa massa kompisar man inte träffat på länge. Tiden, vädret eller orken finns inte där, tråkigt för mig.
Skolan har iallafall lugnat ner sig vilket jag tackar gudarna för. Träningen är fortfarande igång, full rulle hele tiden. Det börjar nu också närma sig show-dax, på fredag smäller det, premiär. Jag är fullproppad med koreografi för tillfället, kan knappt tänka på annat. Kom gärna och titta på showen, den är värd att se, många duktiga dansare och mycket show, det tackar nog ingen nej till, eller hur?

Lasse Külers Stora Elevshow
(Här ser ni också vilka som medverkar i vilka föreställningar, jag är med i intensiven.)
Biljetterna kostar 150:-/pers

-23 och 24 Maj kl. 19:00
-25 Maj kl. 14:00

  • Linjen t8
  • Linjen 88-89
  • Intensiven
  • För Intensiven t4
  • Junior intensiven
  • Mini showgruppen
  • Micro showgruppen

-25 Maj kl. 19:00
-26 och 27 Maj kl. 19:00

  • Linjen 92 t6
  • Linjen 90-91 t6
  • Intensiven
  • För Intensiven t2
  • Junior För Intensiven
  • Barn-musikal t2
  • Barn-musikal t4

"Den Stora Elevshowen är showen för alla som älskar dans och glädje på scenen. Här får du se våra duktigaste dansare i olika åldrar och med all möjlig dans; jazz, show, musikal, stepp, bugg, hip hop, latin, rock, och modernt. Dessutom får du njuta av våra fantastiska körer och sångsolister. Stora Elevshowen har gästat alla Stockholms stora scener såsom Oscars, Götalejon, Chinateatern och Folkan.
   
Här medverkar elever som går sitt sista år på linjen, våra olika showgrupper, Barn-musikal, förintensiven och intensiven samt lilla och stora pardansgruppen."

  // www.vasan.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0