Jag borde bli tomte



Jag försöker med allt för att få någon slags julkänsla, men jag misslyckas, hela tiden.
Jag går på julshow, jag försöker äta lussebullar, jag går runt i alla affärer för att försöka få in julhysterin, jag tänder ljus varje dag istället för varje söndag, jag lyssnar på julmusik, jag färgar fan tillochmed håret RÖTT?
Vad vill tomten mer att jag ska göra? Ge mig bara lite snö så är det fixat, då är jag nöjd.
Och jag som hatar "ogillar" snö borde väll inte sitta här och säga detta? Men det gör jag ju, något är fel.

Ikväll ska jag iallafall över till Alice, för att mysa och kolla film. Tack o lov.
Ha en bra söndagskväll!


Kommentarer
Postat av: alice

kan du färga håret gult till påsk då också?

2008-12-22 @ 14:12:58
Postat av: Anonym

kan du färga håret gult till påsk då också?

2008-12-22 @ 14:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0