* The hunk


image6

Dessa toasts som ni ser på bilden gjorde jag när jag vaknade igen, gick nämligen och la mig efter att jag inte förstod vad jag gjorde uppe helt i onödan. Hursomhelst tillverkades dessa otroligt goda toasts då klockan slagit 11, och snäll var jag också! jag gav den ena till min lillebror philip, inte för att jag inte brukar vara snäll? men det kändes bra.

Något ni måste veta är att min lillebror är vacker, han har charm och humor. Han är 13 år, romantisk, spelar i BP, grym på guitarhero, tycker om sushi och har muskler som ni aldrig skådat (lite ironi på sista där, förlåt). Ni ska iaf få se bild på honom någon gång, kanske idag eller någon annan dag, det visar sig. Jag säger bara en sak:

- Håll i hatten småbruttor, här kommer han ni alltid väntat på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0