Produktionsvecka



Håll i hatten!
- för här har ni ett nytt, spännande, exklusivt och innehållsrikt blogginlägg.

Det är måndag och jag ler, dagen har varit perfekt, nemas problemas.
Morgonen började med ljusmöte, den fortsatte raskt med uppvärmning sedan rast en kvart. En kvart, det är den rasten vi fått idag. Mellan 09:00 - 17:00 har vi repat konstant, inför föreställningen "Jag ger dig natt", spännande va.

Jag tog mig en titt i aulan strax efter 5, kalabalik! Barn-Flickor-Tjejer dansade, eller jag vet inte om jag ska kalla det dans. Det jag ville komma fram till var att ni missade något, synd för er.

Nu ska jag ut och jogga/power-walka, de visar sig, de löser sig.
Men innan det, ska ni få ta del av mina tankar: 

Jag kommer och se ner på dig
Sen när du ligger under, dummer
Stunden efter det gått är plågsam
Då kan, då kan du rulla av långsamt och göra det bekvämt
För det här är ingen porrfilm
Ta mina byxor du behöver inget korvskinn
Eller string, för det slösar vår dyra tid
Det här är nålen i min symaskin

Ta det lugnt nu gumman jag vill va med dig
Jag vill se dig som Gud skapade dig
Du måste tro på dig själv idag
För jag tänker inte dyka upp i dörren med en ros mellan tänderna
För jag är ingen kos-kille
Måste vi låtsas det
Os-oskar é ingen riktig karl, besviken?
Visst vi kan åka hem men ja sitter bak


Hej då
Du är fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0