Naprapater och Thaimat



image7

Det bidde ingen träff med Jonna, tråkigt nog, men det skedde annat istället. Jag mamma och Olle (min morbror) kilade över till morfars lägenhet och lämnade/hämtade lite grejjer. Sedan åkte jag och mamma vidare till Solna Centrum. Mamma handlade ett par skor och jag ett par shorts att ha till sommaren, inge fel att börja i tid tycker jag. Fika dök såklart upp också, som vanligt (bilden är tagen på fiket).

Nu sitter jag här, men en nerv urhoppad i axeln, någon som kan blåsa? snälla, vad som helst, massera pussa, slå är faktiskt också skönt? Nej men faktiskt, detta är inte bra, ska gå till min naprapat med detta, så får han fixa till det. Han gjorde nämligen mirakel i höst när min rygg knasade sig totalt. Tänk så bra att han fanns just då, och NU när jag blivit dissad av en utav mina egna nerver.
Nog om det.

Ikväll blir det thaimat här i stugan, mamma och jag har sprungit runt i affärer och letat/och funnit det vi ska ha i för att laga denna maträtt, denna klassiska thairätt såkallad "Pad Thai", bild kommer nog upp ikväll, så se till att vara vakna då.


Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0