Lördags moln



Hejsan alla morgon pigga!

Klockan är nu 08:35 och jag ska snart dra iväg för att jobba på Maximteatern. Solen tittar fram lite ibland, tillexempel nu, men den försvinner snabbt. Är det inte typiskt, att när man är inne och arbetar från 9 till 18 i en vecka så ska det vara strålande väder, för mig känns det iaf typiskt. Ni har säkert hunnit fått färg och lite fräknar på köpet, sköööönt för er.

Idag ska jag jobba från 09:45 - 21:00 så det blir en heldag. Ska bli skönt att få jobba lite, veta att man gör något bra och får pengar fört. Imorgon är det heldag också, men med träning, 4 lektioner på raken.
Nu måste jag kila, hejohå ha en fin dag oavsett sol eller ej!

image31


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-26 @ 09:01:02
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: louise

godkväll. jag sov gott, men om jag ska ändra på något så hade jag velat sova fler timmar, blev väll runt 7 timmar. sov du gott?
tack, detsamma!

2008-04-26 @ 21:13:25
URL: http://louielo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0