Hot Chip - boy from school


Godmorgon! 
Klockan är nu 07:57 och jag förstår inte varför jag är vaken över huvudtaget. Jag har två lektioner idag, svenska och scenografi, men på dem har jag ingenting att göra så tänkte att jag skippar att gå till plugget denna fredag 11/4.

Det ser ju faktiskt ut som att denna dag kan bli strålande, något man kan hoppas på iaf. Önskar ibland att solen väcker en, sådär som på film, och sådär som kompisar eller mammaopappa kan va skitirriterade över - för att dem fick solen rakt i ögonen och rummet blev alldeles ljust! Tyst på er! Jag önskar fortfarande att det var så, oavsett om det är jobbigt eller irriterande, det skulle inte jag tycka, sådeså!

Senare idag tänkte jag åka in till stan, träffa Jonna. Vi kommer väll säkert (som vanligt) sätta oss någonstans, analysera och diskutera något djupt ämne eller någon bild vi sett/ser, det brukar bli så, kanske köper något gott också, det är vi bra på. Kommer nog att fota också, det ska jag se till att göra.



Denna låt, ska ni ta vara på, blunda och lyssna på,
höja volymen
på - så basen känns i bröstkorgen,
och veta att detta är min favoritlåt.


Se till att hålla tummarna hårt och hoppas på att vädret blir som vi vill nu!
gotbai // louielo

Kommentarer
Postat av: johanna

saknar dig i skolan här idag hjärtat!

2008-04-11 @ 11:47:43
URL: http://aktuelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0