Äntligen Fredag



Halopp!

Åh vilken dag vi har haft, inte sant? Mår så bra just nu, man känner ju tillochmed i fötterna hur man växer av solen. Bröstkorgen fylls av energi och jag ler, skrattar och är mig själv, är inte de det underbaraste!

Jag träffade John klockan 1, vi tog oss en runda på söder, satte oss på ett berg och tittade ut över Stockholm. Vi insåg hur vackert Stockholm är, hur man bara kan sitta och njuta av varje liten sekund när solen lyser, FAN va bra jag mår.
Sedan skulle John åka till jobbet så jag tog farväl av honom och åkte till götgatan för att träffa Joel och Victor, vi hann bara gå en pyttebit sen var Joel tvungen att åka vidare.

Nu sitter jag här, tittar på mina grymt snygga kläder som jag ska ha imorgon, som jag har lånat av Emma och Emma. Ska på studenskiva imorgon, med den berömda skönheten Jonna. Alla på skivan har fått olika teman, jag och Jonna fick Moulin Rouge, jag säger bara naaaaajs hurrni.

Nu ska jag städa mitt rum, det är kaos. puzz a la guzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0