Sova bör man, annars dör man

Idag har jag för första gången i mitt liv besökt en psykolog. Klockan var 10:15 då jag var på plats för att sätta mig i ett möte jag aldrig någonsin varit med om, inte ens i någon liknande situation. Jag var jättenervös. Efter 10 sekunder sprutade tårarna och där var vi igång. Haha jag är allt underlig ibland. Nu är jag helt slut.

När mötet var klart träffade jag min storebror, Karl. Vi gick o käka lunch på "Panini", har aldrig ätit där förut men har hört om det. Jag åt en bulgur/kyckling wrap som var aaaaaasagod.

Som sagt, helt slut, och min tanke är nu å ta en fin powernap. Fast att ta en powernap är typ som att äta en mandarin - man vet aldrig hur de slutar. Antingen vaknar man och mår illa eller så vaknar man och mår som en solstråle.


//Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0