Ingen ärtsoppa idag inte

Dagen har hållit min hand, hårt. Allt har gått så bra, och klockan är bara halv 4, bara de.
Jag skulle på jobbintervju imorse, men en timme innan ringde min "förra" chef och erbjöd jobb på ett dagis där de behövs någon som jobbar heltid fram till sommar. JATACK! och därmed var intervjun avbokad.


Jag åker in till stan och träffar Carola, myser och koreograferar, hinner klart med det vi planerat och allt känns toppen. På kontoret får jag reda på att alla lärare på skolan får träna/dansa gratis, och jag som hela tiden hållt igen för jag inte haft råd. Så nu ska dansandet komma igång också.


Och som grädden på moset köpte jag en trisslott i hopp om att maxa dagens lycka, men valde en nitlott. Men vad gör väll de? Om hundra år när allt kommer omkring!





Härliga fredag, hoppas ni har de lika bra som jag!
Vill också tillägga att jag har en fantastisk familj som jämt stöttar mig i allt. Dem gör så att mitt hjärta ler. Även i de svåraste tider.
Tack för att ni finns, jag älskar er mest av allt.
//Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0